U primu elettrolizzatore alcalinu di 1000 Nm³/h pruduttu da HOUPU Clean Energy Group Co., Ltd. è esportatu in Europa hà passatu cù successu i testi di verificazione in a fabbrica di u cliente, marcandu un passu cruciale in u prucessu di Houpu di vende apparecchiature di pruduzzione d'idrogenu à l'esteru.
Da u 13 à u 15 d'ottobre, Houpu hà invitatu l'istituzione di riferimentu di cunfurmità autorevole ricunnisciuta mundialmente TUV à assiste è supervisà tuttu u prucessu di prova. Una seria di verifiche rigorose cum'è testi di stabilità è testi di prestazione sò state cumpletate. Tutti i dati di funziunamentu anu rispettatu i requisiti tecnichi, ciò chì indica chì stu pruduttu hà rispettatu in fondu e cundizioni per a certificazione CE.
Intantu, u cliente hà ancu realizatu una ispezione d'accettazione in situ è hà espressu a so satisfaczione per i dati tecnichi di u prugettu di u pruduttu. Questu elettrolizzatore hè un pruduttu maturu di Houpu in u campu di a pruduzzione d'idrogenu verde. Serà mandatu ufficialmente in Europa dopu à u cumpletamentu di tutte e certificazioni CE. Questa ispezione d'accettazione riescita ùn solu dimostra e forti capacità di Houpu in u campu di l'energia di l'idrogenu, ma cuntribuisce ancu a saviezza di Houpu à u sviluppu di a tecnulugia di l'idrogenu versu u mercatu internaziunale di fascia alta.
Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2025







