Cù una decisione rivoluzionaria, HQHP presenta a so stazione di rifornimentu di GNL in container, chì rapprisenta un passu avanti in u disignu mudulare, a gestione standardizata è a pruduzzione intelligente. Sta suluzione innovativa ùn solu vanta un disignu esteticamente piacevule, ma garantisce ancu prestazioni stabili, qualità affidabile è alta efficienza di rifornimentu.
In paragone à e stazioni GNL tradiziunali, a variante containerizzata offre vantaghji distinti. A so impronta più chjuca, i requisiti di opere civili ridotti è a trasportabilità migliorata ne facenu a scelta ideale per l'utilizatori chì anu prublemi di terra o quelli chì volenu implementà rapidamente suluzioni di rifornimentu.
I cumpunenti principali di stu sistema pioniere includenu u distributore di GNL, u vaporizzatore di GNL è u serbatoiu di GNL. Ciò chì distingue HQHP hè u so impegnu à a persunalizazione, chì permette à i clienti di adattà u numeru di distributori, e dimensioni di i serbatoi è altre cunfigurazioni secondu i so bisogni unichi.
Specifiche in breve:
Geometria di u serbatoiu: 60 m³
Putenza tutale simplice/doppia: ≤ 22 (44) kilowatt
Spostamentu di cuncepimentu: ≥ 20 (40) m3/h
Alimentazione: 3P/400V/50HZ
Pesu Nettu di u Dispositivu: 35.000 ~ 40.000 kg
Pressione di travagliu / Pressione di cuncepimentu: 1,6 / 1,92 MPa
Temperatura di funziunamentu / Temperatura di cuncepimentu: -162 / -196 ° C
Marcature antideflagranti: Ex d & ib mb II.A T4 Gb
Taglie:
I: 175.000 × 3.900 × 3.900 mm
II: 13.900 × 3.900 × 3.900 mm
Sta suluzione innovativa s'allinea cù l'impegnu di HQHP di furnisce suluzioni d'avanguardia per u rifornimentu di GNL, aprendu una nova era di cunvenienza, efficienza è adattabilità in u settore di l'energia pulita. I clienti ponu avà abbraccià u futuru di u rifornimentu di GNL cù una suluzione chì combina forma, funzione è flessibilità.
Data di publicazione: 11 dicembre 2023