News - HQHP hà furnitu dui equipaghji di stazione di rifornimentu di navi Xijiang LNG in una volta
cumpagnia_2

News

HQHP hà furnitu dui equipaghji di stazione di rifornimentu di navi Xijiang LNG in una volta

U 14 di marzu, a "CNOOC Shenwan Port LNG Skid-mounted Marine Bunkering Station" è "Guangdong Energy Group Xijiang Lvneng LNG Bunkering Barge" in u bacinu di u fiume Xijiang, chì HQHP hà participatu à a custruzzione, sò stati consegnati à u stessu tempu, è consegna. si sò tenute cerimonie. 

tempu 1

CNOOC Shenwan Port LNG Skid-mounted Marine Bunkering Station Cerimonia di consegna 

tempu 2

CNOOC Shenwan Port LNG Skid-mounted Marine Bunkering Station Cerimonia di consegna 

CNOOC Shenwan Port LNG Skid-mounted Marine Bunkering Station hè u secondu batch di prughjetti di stazioni di rifornimentu di skid-mounted chì sò promossi da u Guangdong Green Shipping Project.Hè custruitu da CNOOC Guangdong Water Transport Clean Energy Co., Ltd. (in seguitu chjamatu Guangdong Water Transport).A stazione di rifornimentu furnisce principalmente servizii convenienti di rifornimentu di energia verde per i navi in ​​Xijiang, cù una capacità di rifornimentu ogni ghjornu di circa 30 tunnellate, chì ponu furnisce servizii di rifornimentu di LNG per 60 navi per ghjornu.

U prughjettu hè persunalizatu, sviluppatu è cuncepitu da HQHP.HQHP furnisce servizii cum'è a fabricazione di l'equipaggiu, l'installazione è a cumissioni.U skid di rifornimentu HQHP per rimorchi adopta un disignu di doppia pompa, chì hà una velocità di rifornimentu veloce, alta sicurezza, una piccula impronta, un cortu periodu di installazione è facilità di muvimentu. 

tempu 3

CNOOC Shenwan Port LNG Skid-mounted Marine Bunkering Station Cerimonia di consegna 

tempu 4

Guangdong Energy Group Xijiang Lvneng LNG Bunkering Barge Cerimonia di consegna

In u Guangdong Energy Group Xijiang Lvneng LNG Bunkering Barge u prughjettu HQHP hà furnitu un set cumpletu di equipaghji di bunkering di navi LNG cumpresi tanki di almacenamento, scatuli freddi, skids di misuratore di flussu, sistemi di cuntrollu di sicurezza, è altri disinni modulari, utilizendu pompe di grande flussu, volume di riempimentu di pompa unica pò. ghjunghje à 40 m³/h, è hè attualmente u flussu più altu di a pompa unica domestica. 

tempu 5

Guangdong Energy Group Xijiang Lvneng LNG Bunkering Barge

A barca di GNL hè 85 ​​metri di lunghezza, 16 metri di larghezza, 3,1 metri di prufundità, è hà un prughjettu di cuncepimentu di 1,6 metri.U cisterna di almacenamentu di LNG hè stallatu nantu à l'area di u cisterna di liquidu di u ponte principale, cù un cisterna di almacenamentu di 200 m³ di LNG è un cisterna di almacenamentu di l'oliu Cargo di 485 m³ chì ponu furnisce LNG è oliu di carica (olio diesel leggero) cun un puntu di fiamme più grande di 60 ° C. 

tempu 6

Guangdong Energy Group Xijiang Lvneng LNG Bunkering Barge

In u 2014, HQHP hà cuminciatu à impegnà in R & S di navi bunkering LNG è tecnulugia di furnimentu di gas di nave è fabricazione di l'equipaggiu.Cum'è un pioniere in a prutezzione di u verde è di l'ambiente di u fiume Pearl, HQHP hà participatu à a custruzzione di a prima barca di bunkering LNG standardizata in Cina "Xijiang Xinao No. 01", hè diventata a prima stazione di rifornimentu d'acqua di a dimostrazione di l'applicazione di a linea principale di Xijiang. prughjettu di u sistema Pearl River di u Ministeru di i Trasporti, è hà rializatu un sfondate zero in l'applicazioni di l'energia pulita LNG in l'industria di trasportu d'acqua di Xijiang.

Finu à avà, un totale di 9 stazioni di rifornimentu di navi LNG sò state custruite in u bacinu di u fiume Xijiang, chì sò tutte furnite da HQHP cù tecnulugia di riempimentu di navi LNG è servizii d'equipaggiu.In u futuru, HQHP hà da cuntinuà à rinfurzà a ricerca nantu à i prudutti di bunkering di navi LNG, è furnisce à i clienti suluzioni generale di alta qualità è efficaci per u bunkering di navi LNG.


Tempu di Postu: 29-Mar-2023

cuntatta ci

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.

Inchiesta avà