News - HQHP 2023 Cunferenza di travagliu annuale
cumpagnia_2

News

Conferenza annuale di travagliu HQHP 2023

Cunferenza 1

U 29 di ghjennaghju, Houpu Clean Energy Group Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "HQHP") hà tenutu a riunione annuale di travagliu 2023 per riviseghjà, analizà è riassume u travagliu in 2022, determinà a direzzione di u travagliu, i scopi è e strategie per 2023, è implementà i travaglii chjave per 2023. Wang Jiwen, presidente è presidente di HQHP, è membri di a squadra di dirigenza di a cumpagnia anu assistitu à a riunione.

Cunferenza 2

In u 2022, HQHP hà furmatu un percorsu cummerciale chjaru custruendu un sistema d'urganizazione efficiente, è cumpletu cù successu u piazzamentu privatu;HQHP hè statu appruvatu cù successu cum'è un centru tecnologicu di l'impresa naziunale, hà stabilitu un canale di cumunicazione nurmalizatu cù parechje culleghji è università, è hà fattu un avanzu cù l'equipaggiu di produzzione d'idrogenu PEM di qualità industriale;u prughjettu di almacenamentu di l'idrogenu in u statu solidu pussede u primu ordine, chì hà rinfurzatu a fiducia in u sviluppu di l'energia di l'idrogenu.
In u 2023, HQHP implementerà u cuncettu di "governance profonda, fucalizza nantu à u funziunamentu, è prumove u sviluppu" per prumove a realizazione di i scopi strategichi di a cumpagnia 2023.U primu hè di custruisce una sede di u gruppu orientata à u serviziu, è cuntinueghja à cunsulidà a fundazione per u sviluppu attraendu è custruisce una squadra d'elite d'alta qualità;U sicondu hè di pruvà à diventà a cumpagnia principale di fornitore di soluzioni integrate di energia pulita in Cina, è sviluppà attivamente l'affari di u mercatu glubale, sforzate di custruisce una squadra di serviziu efficiente.U terzu hè di sviluppà a capacità di suluzione integrata di "pruduzzione, almacenamentu, trasportu è rifornimentu", prumove in profondità a "strategia di l'idrogenu", custruisce a prima fase di u prughjettu di u parcu industriale di l'equipaggiu d'energia di l'idrogenu cù standard elevati, è sviluppà l'equipaggiu di l'idrogenu avanzatu. .

Cunferenza 3

À a riunione, i dirigenti di a cumpagnia è a persona rispunsevuli pertinente firmavanu una lettera di rispunsabilità di sicurezza, chì clarificava a linea rossa di sicurezza è implementà ulteriormente e responsabilità di sicurezza.

Cunferenza 4
Cunferenza 5
Cunferenza 6

Infine, HQHP hà premiatu "Eccellente Manager", "Eccellente squadra" è "Contributore eccezziunale" à u persunale eccezziunale chì hà avutu un rendimentu eccellente in 2022, per incuragisce tutti l'impiegati à travaglià felice, rializà l'autostima, è sviluppà inseme cù HQHP.

Cunferenza 7

Postu tempu: Feb-09-2023

cuntatta ci

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.

Inchiesta avà