Notizie - Trasfurmazione Verdi|U viaghju inaugurale di u primu trasportatore bulkista verde è intelligente di a China Three Gorges
cumpagnia_2

News

Trasfurmazione Verde|U viaghju inaugurale di u primu bulk carrier verde è intelligente di a China Three Gorges

Ricertamenti, u primu trasportatore bulk-type di nave verde è intelligente Three Gorges di a Cina "Lihang Yujian No. 1" hè statu sviluppatu cumuna da Houpu Clean Energy Group Co., Ltd. viaghju.

drtfg (1)

"Lihang Yujian No. 1" hè u primu battellu di tipu di nave Three Gorges propulsatu da a putenza hibrida oliu-gas-elettrica trà e navi chì passanu i chjusi di e Three Gorges di u fiume Yangtze.In cunfrontu cù a tradiziunale nave Three Gorges 130, hà un forte vantaghju.Durante a vela, pò cambià in modu intelligente à un modu di putenza più verde secondu u statutu di vela, risultatu in un cunsumu energeticu più bassu è più efficienza.Quandu si lancia in l'acqua, u mutore principalu conduce l'elice, è à u stessu tempu, u generatore carica a bateria di lithium;durante a stagione di inundazioni, u mutore principale è u mutore elettricu guidanu inseme l'elica;a serratura di a nave pò esse alimentata da propulsione elettrica per a navigazione à bassa velocità per ottene emissioni zero.Hè stimatu chì 80 tunnellate di carburante ponu esse salvate ogni annu, è a tarifa di emissioni di diossidu di carbonu scenderà da più di 30%.

Unu di i sistemi di putenza di "Lihang Yujian No. 1" adopta l'FGSS marinu di HQHP, è i cumpunenti core cum'è i tanki di almacenamento di LNG, scambiatori di calore è tubi di doppia parete sò tutti sviluppati è designati in modu indipendenti da HQHP.

drtfg (3)
drtfg (2)

U metudu di scambiu di calore LNG in u sistema adopta u scambiu di calore direttu cù l'acqua di u fiume.Cunsiderendu e diverse temperature di l'acqua in e diverse stagioni in a sezione di u fiume Yangtze, u scambiatore di calore adopta un disignu strutturale speciale per u scambiu di calore efficiente è a pulizia è u mantenimentu di ogni ghjornu.In u intervalu di 30 ° C, u voluminu di furnimentu d'aria cuntinuu è stabile è a pressione di furnimentu d'aria sò garantiti per rializà u funziunamentu lisu di u sistema.Inoltre, aduprate ancu BOG per ottene un modu di operazione ecunomica chì riduce l'emissioni BOG è aiuta megliu i navi à risparmià energia è riduce l'emissioni.

drtfg (4)

Tempu di post: 30-Jan-2023

cuntatta ci

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.

Inchiesta avà