News - Bona nutizia !Houpu Engineering hà vintu l'offerta per u prughjettu di l'idrogenu verde
cumpagnia_2

News

Bona nutizia !Houpu Engineering hà vintu l'offerta per u prughjettu di l'idrogenu verde

Recentemente, Houpu Clean Energy Group Engineering Technology Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "Houpu Engineering"), una filiale di HQHP, hà vintu l'offerta per u cuntrattu generale EPC di Shenzhen Energy Korla Green Hydrogen Production, Storage, and Utilization. Prughjettu di Demostrazione di Integrazione (sezzione di offerta di pruduzzione di l'idrogenu) Prughjettu, hè un bonu principiu per u 2023.

prughjettu 1

Schizzo di disignu

U prughjettu hè u primu prughjettu di dimostrazione innovativu di pruduzzione, almacenamiento è utilizzazione di l'idrogenu verde in u Xinjiang.U prugressu lisu di u prugettu hè di grande significatu per prumove u sviluppu di a catena di l'industria lucale di l'idrogenu verde, accelerà a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria energetica, è prumove u sviluppu ecunomicu è suciale.

U prughjettu copre a pruduzzione di l'idrogenu fotoelettricu, u almacenamentu di l'idrogenu, u rifornimentu di camion pesante, è scenarii d'applicazioni cumpletu in circuitu chjusu cumminatu di calore è energia.Custruirà una centrale fotovoltaica di 6 MW, dui sistemi di produzzione di idrogenu da 500 Nm3/h, è un HRS cù una capacità di rifornimentu di 500 Kg/d.Fornite l'idrogenu per 20 camioni pisanti di celle di combustibile à l'idrogenu è una unità di cogenerazione di celle di combustibile di l'idrogenu da 200 kW.

Dopu chì u prugettu hè messu in opera, mostrarà novi modi per a regione Xinjiang per risolve i prublemi di nova energia;furnisce una nova suluzione nantu à a gamma shortens in l'invernu di i veiculi elettrici causati da u friddu;è furnisce scenarii di dimostrazione per l'inverdimentu di tuttu u prucessu di trasportu à carbone.Houpu Engineering hà sviluppatu attivamente e so capacità d'integrazione di tecnulugia è risorse di l'energia di l'idrogenu, è furnisce u sustegnu tecnicu di l'energia di l'idrogenu è servizii per u prugettu.

prughjettu 2

Schizzo di disignu


Tempu di Postu: 10-Jan-2023

cuntatta ci

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.

Inchiesta avà