News - Rapportu CCTV: "Hydrogen Energy Era" di HQHP hè cuminciatu!
cumpagnia_2

News

Rapportu CCTV: "Hydrogen Energy Era" di HQHP hè cuminciatu!

Ricertamenti, u canali finanziarii di CCTV "Rete d'Infurmazione Ecunomica" hà intervistatu un numeru di cumpagnie naziunali di l'industria di l'energia di l'idrogenu per discutiri a tendenza di sviluppu di l'industria di l'idrogenu.
U rapportu CCTV hà rimarcatu chì per risolve i prublemi di efficienza è sicurezza in u prucessu di trasportu di l'idrogenu, u almacenamentu di l'idrogenu liquidu è solidu portanu novi cambiamenti à u mercatu.
Rapportu CCTV 2

Liu Xing, vicepresidentu di HQHP

Liu Xing, vicepresidentu di HQHP, hà dettu in l'entrevista: "Com'è u sviluppu di u gasu naturale, da NG, CNG à LNG, u sviluppu di l'industria di l'idrogenu si svilupperà ancu da l'idrogenu d'alta pressione à l'idrogenu liquidu.Solu cù u sviluppu à grande scala di l'idrogenu liquidu pò ottene una riduzione rapida di i costi ".

Una varietà di prudutti di l'idrogenu di HQHP apparsu in CCTV sta volta

I prudutti HQHP

Rapportu CCTV 1

Unità di rifornimentu di l'idrogenu montatu in scatula
Rapportu CCTV 3

Flussimetro di massa di l'idrogenu
Rapportu CCTV 4

Ugello di l'idrogenu

Dapoi u 2013, HQHP hà iniziatu a R&D in l'industria di l'idrogenu, è hà capacità cumplete chì coprenu tutta a catena industriale da u disignu à a R & S è a produzzione di cumpunenti chjave, integrazione completa di l'equipaggiu, installazione è messa in cumissioni di HRS, è supportu di serviziu tecnicu.HQHP prumuverà costantemente a custruzzione di u Prughjettu di u Parcu di l'Idrogenu per migliurà ulteriormente a catena industriale cumpleta di "produzzione, almacenamentu, trasportu è rifornimentu di l'idrogenu".

HQHP hà maestratu tecnulugii cum'è ugettu di l'idrogenu liquidu, u flussu di l'idrogenu liquidu, a pompa di l'idrogenu liquidu, u tubu criogenicu insulatu in vacuum d'idrogenu liquidu, vaporizzatore di temperatura ambiente di l'idrogenu liquidu, scambiatore di calore in bagnu d'acqua di l'idrogenu liquidu, sump di pompa d'idrogenu liquidu, etc. Applicazione è sviluppu di liquidu stazione di rifornimentu di l'idrogenu.A R & S cumuna di u sistema di furnimentu di gas di l'idrogenu liquidu di a nave pò realizà l'almacenamiento è l'applicazione di l'idrogenu in un statu liquefied, chì aumenterà ancu a capacità di almacenamentu di l'idrogenu liquidu è riduce i costi di capitale.
Rapportu CCTV 5

Pipa Criogénica Isolata à Vacuum à Idrogenu Liquidu
Rapportu CCTV 6

Scambiatore di calore a temperatura ambiente di l'idrogenu liquidu

U sviluppu di l'industria energetica di l'idrogenu di HQHP avanza in u percorsu cuncepitu.L'"era di l'energia di l'idrogenu" hè iniziata, è HQHP hè pronta!


Tempu di post: May-04-2023

cuntatta ci

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.

Inchiesta avà