News - 2021 Conferenza di Scienza è Tecnulugia è Forum di Scienza è Tecnulugia
cumpagnia_2

News

Cunferenza di Scienza è Tecnulugia 2021 è Forum di Scienza è Tecnulugia

U 18 di ghjugnu, u ghjornu di a Tecnulugia di Houpu, a Conferenza di Tecnulugia è u Forum di Tecnulugia di Houpu 2021 si sò tenuti grandi à a Base di a Sede Occidentale.

Dipartimentu di l'Ecunumia è a Tecnulugia di l'Informazione di a Pruvincia di Sichuan, l'Uffiziu di l'Ecunumia è a Tecnulugia di l'Informazione di Chengdu, u Guvernu Populari di u Distrettu di Xindu è altri dipartimenti di u guvernu provinciale, municipale è distrettuale, Air Liquide Group, TÜV SÜD Greater China Group è altri partenarii, Sichuan University, University of A Scienza è Tecnulugia Elettronica di a Cina, l'Istitutu Cinese di Tecnulugia di Testing, l'Istitutu Sichuan di l'Inspeczione di l'Equipamentu Speciale è altri istituti di ricerca universitarii, associazioni industriali cunnesse, unità finanziarie è media anu assistitu à l'avvenimentu.U presidente Jiwen Wang, l'espertu capu Tao Jiang, u presidente Yaohui Huang è l'impiegati di Houpu Co., Ltd. Un totale di più di 450 persone anu assistitu à a cunferenza.

Forum di Scienza è Tecnulugia
Forum di Scienza è Tecnulugia 1

U presidente Yaohui Huang hà fattu u discorsu di apertura.Ella hà signalatu chì l'innuvazione rializeghja i sogni, è i circadori scentifichi duveranu aderisce à i principii, aderiscenu à e so aspirazioni originali, travaglianu fermamente, è prumove u spiritu scientist di l'innuvazione, a ricerca di a verità, a dedicazione è a cullaburazione.Ella spera chì nantu à a strada di l'innuvazione, i travagliadori di a scienza è a tecnulugia Houpu sempre mantenenu i sogni in i so cori, esse fermi è persistenti, è aspettanu curaghju!

À a riunione, cinque novi prudutti sviluppati è fabbricati da Houpu sò stati liberati, chì dimustranu cumplettamente a forte R & S innovativa di Houpu è a capacità di fabricazione intelligente, è prumove u prugressu industriale è l'aghjurnamentu tecnologicu di l'industria.

Forum di Scienza è Tecnulugia 2

È per ricunnosce i travagliadori scientifichi è tecnologichi di a cumpagnia chì anu fattu cuntributi eccezziunali è stimulà a vitalità di l'innuvazione tecnologica, a cunferenza hà publicatu sei categurie di premii scientifichi è tecnologichi.

Forum di Scienza è Tecnulugia 1
Forum Scienza è Tecnulugia 5
Forum di Scienza è Tecnulugia 6
Forum di Scienza è Tecnulugia 7
Forum di Scienza è Tecnulugia 2
Forum di Scienza è Tecnulugia 8
Forum di Scienza è Tecnulugia0
Forum di Scienza è Tecnulugia 9
Forum di Scienza è Tecnulugia 3
Forum di Scienza è Tecnulugia 12
Forum Scienza è Tecnulugia10
Forum Scienza è Tecnulugia 11

À a riunione, Houpu hà ancu firmatu un accordu di cooperazione strategica cù l'Università di Tianjin è TÜV (Cina), è hà righjuntu una cooperazione approfondita in a ricerca di tecnulugia di rilevazione di flussu multifase è a prova è a certificazione di i prudutti in i campi di petroliu è gasu rispettivamente.

Forum Scienza è Tecnulugia14
Forum Scienza è Tecnulugia15
Forum Scienza è Tecnulugia16
Forum Scienza è Tecnulugia17

À u foru, una quantità di sperti è prufessori di l'Istitutu di Ricerca di Materiali di l'Academia Cinese di Fisica di l'Ingenieria, l'Istitutu N ° 101 di a Sesta Accademia di China Aerospace Science and Technology Corporation, Sichuan University, Tianjin University, China Classification Society, è l'Università di Scienza è Tecnulugia Elettronica di a Cina hà datu discorsi principali.Rispittivamenti copre u prugressu di ricerca di a tecnulugia di produzzione di l'idrogenu di l'elettrolisi di l'acqua PEM, l'interpretazione di trè standard naziunali per l'idrogenu liquidu, a tecnulugia di almacenamentu di l'idrogenu in u statu solidu è e so prospettive di applicazione, u rolu è u metudu di a misurazione di u flussu di gas-liquidu in dui fasi à u gasu naturale. Wellheads, energia pulita aiutannu a spedizione di picchi di carbone, I risultati di ricerca sò stati spartuti nantu à sei temi, cumprese u sviluppu di l'intelligenza artificiale è a so applicazione, è e difficultà in a ricerca è l'applicazione di l'equipaggiu in i campi di l'energia di l'idrogenu, i veiculi di gas naturale / marine. , è l'Internet di e Cose sò stati discututi in prufundità, è sò stati pruposti suluzioni avanzati.

Attraversu l'esibizione di rializazioni scientifiche è tecnologiche è una seria di attività in linea è offline, sta ghjurnata di scienza è tecnulugia hà creatu una bona atmosfera per l'innuvazione scientifica è tecnologica in a cumpagnia, hà prumuvutu u spiritu di i scientisti, hà mobilizatu cumplettamente l'iniziativa è l'innuvazione di l'impiegati. , è prumove in più l'innuvazione tecnologica di a cumpagnia, l'aghjurnamenti di u produttu, A trasfurmazioni di i rializazioni aiutarà a cumpagnia à cresce in una "impresa d'innuvazione tecnologica" matura.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021

cuntatta ci

Dapoi a so creazione, a nostra fabbrica hà sviluppatu prudutti di prima classe mundiale cù aderenza à u principiu di qualità prima.I nostri prudutti anu guadagnatu una reputazione eccellente in l'industria è una fiducia preziosa trà i clienti novi è vechji.

Inchiesta avà