![]() | ![]() | ![]() |
Stu prugettu hè un'unità di pruduzzione d'idrogenu per l'impianto d'idrofinazione di diesel di 700.000 tunnellate/annu di a Yumen Oilfield Company di a China National Petroleum Corporation. U so scopu hè di furnisce una fonte stabile è affidabile di gasu d'idrogenu d'alta purezza per a reazione d'idrogenazione.
U prugettu adotta u prucessu di rifurmazione di vapore d'idrocarburi leggeri cumminatu cù a tecnulugia di purificazione per adsorbimentu à pressione variabile (PSA), cù una capacità tutale di pruduzzione d'idrogenu di 2 × 10⁴Nm³/h.
L'impianto usa u gasu naturale cum'è materia prima, chì subisce reazzioni di desulfurazione, reforming è shift per pruduce gasu di sintesi riccu d'idrogenu.
Dopu, hè purificatu à un gasu d'idrogenu d'alta purezza di più di 99,9% attraversu un sistema PSA à ottu torri.
A capacità di pruduzzione d'idrogenu cuncipita di l'unità hè di 480 000 Nm³ d'idrogenu per ghjornu, è u tassu di ricuperazione di l'idrogenu di l'unità PSA supera l'85%.
U cunsumu energeticu generale di a pianta hè più bassu chè a media di l'industria.
U periodu d'installazione in situ hè di 8 mesi, è adotta un disignu mudulare è un preassemblaggio in fabbrica, riducendu significativamente u tempu di custruzzione in situ.
U prugettu hè statu cumpletatu è messu in funzione in u 2019, è hà funzionatu stabilmente da tandu. Fornisce gasu d'idrogenu d'alta qualità per l'unità d'idrogenazione di a raffineria, assicurendu efficacemente u miglioramentu di a qualità di u produttu diesel.
Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2026




