Stu prugettu hè un impianto di pirolisi di metanolu à monossidu di carbonu di a cumpagnia Jiangxi Xilinke. Hè unu di i pochi casi tipici in Cina chì adottanu a via di u metanolu per a pruduzzione industriale di monossidu di carbonu.
A capacità di pruduzzione cuncipita di l'impianto hè2.800 Nm³/hdi monossidu di carbonu d'alta purità, è a capacità di trasfurmazione ghjurnata di metanolu hè di circa 55 tunnellate.
U prucessu adotta una via tecnica chì combina a pirolisi di metanolu è l'adsorbimentu di pressione variabile per una purificazione profonda. Sottu l'azione di u catalizatore, u metanolu hè pirolizatu per pruduce gas di sintesi chì cuntene monossidu di carbonu, chì hè cumpressu è purificatu è dopu entra in l'unità PSA.

U pruduttu separatu di monossidu di carbonu cù una purezza dipiù di 99,5%hè ottenutu. U sistema PSA hè statu cuncipitu apposta per u sistema CO/CO₂/CH₄, utilizendu adsorbenti dedicati è una cunfigurazione à dece torri per assicurà un tassu di recuperu di CO dipiù di 90%.
U periodu d'installazione in situ hè di 5 mesi. L'equipaggiamentu chjave usa marche impurtate, è u sistema di cuntrollu adotta garanzie di sicurezza duale di DCS è SIS.
U funziunamentu riesciutu di sta pianta furnisce una materia prima stabile di monossidu di carbonu per a cumpagnia Xilinke è risolve i prublemi di grandi investimenti è di forte inquinamentu in a via tradiziunale di gassificazione di u carbone per a pruduzzione di monossidu di carbonu.
Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2026

