L'Uzbekistan, cum'è un mercatu energeticu chjave in Asia Centrale, s'impegna à ottimizà a so struttura naziunale d'utilizazione di u gasu naturale è à sviluppà un trasportu pulitu. In questu cuntestu, un gruppu di distributori di Gasu Naturale Compressu (GNC) d'altu rendimentu hè statu implementatu è messu in funzione in parechji lochi di u paese, furnendu suluzioni di rifornimentu affidabili è efficienti per sustene a transizione energetica di e so flotte di trasportu publicu è di veiculi cummerciali.
Cuncepiti specificamente per u clima cuntinentale di l'Asia Centrale, sti distributori offrenu prestazioni stabili cù una larga tolleranza à a temperatura, resistenza à a polvere è funzioni anti-secchezza. Integranu una misurazione d'alta precisione, una compensazione automatica di a pressione è capacità di rifornimentu rapidu, riducendu efficacemente i tempi di inattività di i veiculi è migliurendu l'efficienza operativa di a stazione. Interfacce intuitive è display multilingue sò incorporati per una facile adozione da parte di l'operatori lucali.
Cunsiderendu e stazioni geograficamente disperse è e risorse di manutenzione limitate lucalmente, i distributori sò dotati di un sistema di monitoraghju remotu è di pre-diagnosi. Questu permette a trasmissione in tempu reale di u statu operativu, di i dati di rifornimentu è di l'alerte di sicurezza, facilitendu a manutenzione predittiva è a gestione digitale riducendu significativamente i costi operativi. U disignu compactu è mudulare permette una rapida installazione è una scalabilità futura, rispondendu à i bisogni di implementazione in vari scenarii, da i centri urbani à i curridori autostradali.
Da a persunalizazione di l'equipaggiu è i testi di pruduzzione à a messa in serviziu in situ è a furmazione tecnica, a squadra d'esecuzione di u prugettu hà furnitu un supportu tecnicu lucalizatu in tuttu u prucessu, assicurendu una integrazione fluida cù l'infrastrutture lucali, i standard operativi è i sistemi di manutenzione. U spiegamentu di sti distributori ùn solu migliora a cupertura è a qualità di u serviziu di a rete di rifornimentu di GNC di l'Uzbekistan, ma offre ancu un mudellu d'equipaggiu praticu è affidabile per fà avanzà l'infrastrutture di trasportu di gas naturale in Asia Centrale.
Guardendu à u futuru, mentre l'Uzbekistan cuntinueghja à prumove l'adopzione di u gasu naturale in u trasportu, e parti pertinenti ponu furnisce ulteriormente un supportu integratu - da i distributori à i sistemi di gestione di e stazioni - per aiutà u paese à custruisce un sistema di furnimentu d'energia per u trasportu più efficiente è più verde.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2025

