A stazione hè stata cuncipita specificamente per e caratteristiche climatiche di a zona arida di l'Asia Centrale, carattarizata da estate calde, inverni freddi è sabbia è polvere frequenti purtate da u ventu. Integra unità di compressione resistenti à l'intemperie, un modulu di gestione termica resistente à a polvere è cumpunenti di almacenamiento è distribuzione di gas capaci di un funziunamentu stabile in una larga gamma di temperature da -30 ° C à 45 ° C. A stazione hè ancu dotata di una alimentazione di backup indipendente è di un sistema di raffreddamentu di almacenamiento d'acqua per affruntà efficacemente e sfide lucali cum'è l'alimentazione intermittente è e cundizioni di funziunamentu à alta temperatura.
Per ottene un funziunamentu efficiente è bassi requisiti di manutenzione, a stazione impiega una piattaforma di cuntrollu è gestione intelligente basata nantu à l'IoT. Questu permette u monitoraghju in tempu reale di u statu di l'equipaggiu, u flussu di gas, i dati di sicurezza è i parametri ambientali, supportendu à tempu a diagnostica remota è l'allerta precoce. U so design modulare compactu facilita u trasportu è u spiegamentu rapidu, rendendulu particularmente adattatu per e zone cù infrastrutture relativamente debuli. Durante l'esecuzione di u prugettu, a squadra hà furnitu servizii à ciclu cumpletu chì coprenu l'adattazione di a regulazione lucale, a valutazione ambientale, u design persunalizatu, l'installazione è a messa in serviziu, a furmazione di l'operatori è l'assistenza post-vendita. Questu hà dimustratu una capacità sistematica in a furnitura di suluzioni energetiche affidabili sottu à vincoli geografici è ecunomichi specifici.
U funziunamentu riesciutu di sta stazione ùn solu migliora l'accessu à l'energia pulita di trasportu in Karakalpakstan, ma serve ancu cum'è dimostrazione per prumove infrastrutture CNG adattabili in regioni aride è semi-aride di l'Asia Centrale. Guardendu avanti, à misura chì a transizione energetica di a regione avanza ulteriormente, e soluzioni tecniche pertinenti continueranu.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2025

