Sistemi Core è Caratteristiche Tecniche
- Sistema di almacenamentu è bunkeraggio à alta efficienza
A stazione hà cuncipitu un sistema di serbatoi di almacenamiento GNL insulati à u vuotu chì supporta l'espansione flessibile di a capacità, rispondendu à i requisiti di scala variabili da i porti regiunali à i principali porti hub. Hè dotatu di pompe sommerse à alta pressione è bracci di carica marini à grande flussu, capaci di una velocità massima di bunkeraggio finu à 500 metri cubi per ora. Questu permette un rifornimentu efficiente per e navi chì vanu da e navi di navigazione interna à i giganti oceanici, aumentendu significativamente l'efficienza operativa di u portu.
- Funzionamentu Collaborativu Intelligente è Sistema di Misurazione Precisa
Sfruttendu una piattaforma di cuurdinamentu nave-shore basata annantu à l'IoT, u sistema permette l'identificazione automatica di e nave, a pianificazione intelligente di u prugramma di bunkeraggio, l'iniziu di u prucessu cù un clic è un funziunamentu cumpletamente automatizatu. L'unità di bunkeraggio integra misuratori di flussu di massa di qualità di trasferimentu di custodia è cromatografi à gas in linea, assicurendu una misurazione precisa di a quantità di bunkeraggio è un monitoraghju in tempu reale di a qualità di u carburante. I dati sò sincronizati in tempu reale cù a gestione portuaria, a regulazione marittima è i sistemi di terminali di i clienti, ottenendu trasparenza è tracciabilità à catena cumpleta.
- Architettura di Sicurezza Inerente di Altu Livello è di Prutezzione Multi-Stratu
U cuncepimentu hè cumpletamente conforme à e norme internaziunali cum'è u Codice IGF è l'ISO 20519, stabilendu un sistema di sicurezza "Prevenzione-Monitoraghju-Emergenza" à trè livelli:
- Stratu di Prevenzione: I serbatoi di almacenamentu presentanu strutture di cuntenimentu cumpletu; i sistemi di prucessu anu ridondanza; l'equipaggiamentu criticu hè certificatu di sicurezza SIL2.
- Stratu di Monitoraghju: Impiega a rilevazione di perdite di fibra ottica distribuita, l'imaghjini termiche à infrarossi, a rilevazione di gas combustibili in tutta l'area è u ricunniscimentu di u cumpurtamentu video basatu annantu à l'IA.
- Stratu d'Emergenza: Cunfiguratu cù un Sistema Strumentatu di Sicurezza (SIS) indipendente, Accoppiamenti di Sganciu d'Emergenza nave-terra (ERC) è un mecanismu di cullegamentu intelligente cù u serviziu di pompieri di u portu.
- Piattaforma di Utilizzazione Energetica Cumpleta è Operazione Intelligente
A stazione integra un sistema di recuperu di l'energia fredda GNL, utilizendu quella liberata durante a rigassificazione per u raffreddamentu di a stazione o per applicazioni di catena di u fretu vicine, ottenendu un utilizzamentu in cascata di energia. Sustenuta da una piattaforma di gestione di l'operazioni di gemelli digitali, permette una spedizione ottimizzata di bunkeraggio, una gestione predittiva di a salute di l'attrezzatura, una contabilità in linea di l'emissioni di carbonu è un'analisi intelligente di l'efficienza energetica. Pò integrà si perfettamente cù u Sistema Operativu di u Terminale (TOS) di u portu, cuntribuendu à u sviluppu di porti muderni intelligenti, verdi è efficienti.
Valore di u prugettu è impurtanza industriale
A Stazione di Bunkeraggio Marittimu di GNL à Terra hè più cà un puntu di furnimentu di carburante marinu pulitu; hè una infrastruttura fundamentale per l'aghjurnamentu di a struttura energetica portuale è a transizione à basse emissioni di carbone di l'industria marittima. Cù u so design standardizatu, u so funziunamentu intelligente è l'architettura scalabile, sta suluzione furnisce un mudellu di sistema altamente replicabile è adattabile per a custruzione o l'adattamentu glubale di impianti di bunkeraggio di GNL. U prugettu mette in mostra cumpletamente e capacità di punta di a cumpagnia in R&S di apparecchiature per energia pulita di alta gamma, integrazione di sistemi cumplessi è servizii di ciclu di vita cumpletu, ghjucendu un rolu significativu di punta in l'industria in a prumuzione di u sviluppu verde è sustenibile di u trasportu marittimu internaziunale.
Data di publicazione: 04/04/2023

