Stu prugettu hè un'unità di ricuperazione di l'idrogenu per l'impianto di metanolu di Datang Inner Mongolia Duolun Coal Chemical Co., Ltd., chì hà per scopu di ricuperà risorse d'idrogenu di altu valore da u gasu di scaricu di a sintesi di metanolu.
A capacità di trasfurmazione cuncipita di l'unità hè1,2 × 10⁴Nm³/hAdottaadsorzione à pressione variabile (PSA)tecnulugia d'estrazione di l'idrogenu, trattendu u gasu di scaricu da u ciclu di sintesi di metanolu. U cuntenutu d'idrogenu in questu gasu hè circa 60-70%.
USistema PSAhè cunfiguratu cù dece torri, è a purità di l'idrogenu di u pruduttu righjunghji99,9%U tassu di ricuperazione di l'idrogenu supera l'87%, è u vulume di idrogenu ricuperatu ogni ghjornu hè 288.000 Nm³.
A pressione di cuncepimentu di l'unità hè5,2 MPa, è usa torri d'adsorbimentu dedicate à alta pressione è valvole programmabili per assicurà un funziunamentu stabile in cundizioni d'alta pressione.
U periodu di stallazione in situ hè6 mesiCunsiderendu l'ambiente à bassa temperatura in Mongolia Interna, sò stati aduttati disinni speciali d'insulazione è di riscaldamentu per l'attrezzature è e tubazioni chjave.
Dapoi a so messa in serviziu, l'unità s'hè ripresa più di100 milioni di Nm³di idrogenu annualmente, riducendu significativamente u cunsumu di materie prime di l'impianto di pruduzzione di metanolu è aumentendu i benefici ecunomichi generali di l'impianto.
Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2026

